nu har det gått piroger & bildäck

oshit min dag har vart helt fuckad, först bråk med min inkomptenta skit svenska lärare som inte fattar ett jävla dugg.
jävla h.ra dra åt helvete. så du menar att om jag får ett ig på ett prov så får jag ig i hela svenska kursen, in my as! då behöver jag ju inte gå dit någe mer.jaja whatever! sen för en stund sen när jag skulle gå på bussen så träffar jag en polare som jag har känt sen vi började 7an, men vi har tappat kontakten som fan vilket jag tycker är skit synd. men hon får faktiskt skylla sig själv, jag har fan hört av mig och frågat om hon vill komma hem till mig när jag haft fest osv. men när man inte hör av sig ett skit, och sen ignorerar en på bussen, då har jag faktiskt fått nog. hon brukar alltid sätta sig mitt imot mig vid fyrsätena, men nej hon kollar inte ens på mig och går vidare och sätter sig därbak, hur snällt är det? jag har fan inte gjort dig ett skit, jag har aldrig varit osams med dig ingenting! men om du vill stöta bort dina vänner så visst, jag bryr mig faktiskt inte längre. det är ditt val och inte mitt!

nog om det, inte allt har vart kasst idag iallafall. har vart och hälsat på hos froidan & hennes gulliga barn.
var jätte länge sen jag var där, ;( så jag har busat med william hela eftermiddag vilket gjorde mig på jätte bra humör. den ungen kan verkligen få en att må bra. ååh anton kände nog inte igen mig, för han börja gråta när han såg mig, ser jag så läskig ut? nejmen, efter ett tag så fick jag gosa med han utan att han blev rädd för mig.
william ville inte att jag skulle gå hem, han stallde sig fördörren och tog tag i min tröja. jag fick bara inte gå, kände mig jätte elak, men jag var ju tvungen att gå till bussen. måste gå dit snart igen, får verkligen inte ta flera månader som det har gjort nu, ;/ flåt. lovar att jag ska bättra mig =)
nej nu ska jag laga lite krubb,

shit blev ett långt inlägg idag, men behövde skriva av mig om det märks. ;o

Kommentarer
Postat av: Emelie

:/ skit händer! du vet iaf vilka dina riktiga vänner är <3 bort med alla falska snorungar!

& awww! nu måste william vara skitglad! :p Han hade ju tjatat om dig & malins hår skitlänge :D

Får fika ngn dag snart! pussisar <3

2009-12-07 @ 18:54:11
URL: http://emeliesten0ngers.blogg.se/
Postat av: froidan

Ja, det va jättekul att ni kom & William hade skit roligt :) Måste blir snart igen! Puss<3

2009-12-08 @ 11:24:50
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0