I'll follow behind you, On rainbow road

gud vilken dag, åkte till skolan imorse
och hämtade maten vi skulle få med oss.
trodde vi skulle få as god kyckling sallad.
men nej, det var ädelost över helaskiten, ;o
usch. VEM FAN HAR ÄDELOST PÅ KYCKLING SALLAD?
sen tog vi tåget till öret för att sen byta tåg
till lindesbergs. men vi fattade inte vilket tåg vi skulle ta.
så vi tog en buss istället, som tog en evighet.
när vi gick av så var vi helt lost, ingen hittade så
vi gick in i en expert affär & frågade vart bowling hallen
låg, som tur var så hittade vi dit till slut. men när vi äntligen
kom dit så var det sunkigaste stället jag sett, ;o
fyra banor hade dom, ;o och det krånglade hela tiden,
käglorna fastna, kloten fastna osv. vi åkte hem direkt efter vi
hade bowlat klart typ, virrade yttligare runt en liten stund.
men vi hittade inte ett skit typ. världens ände tror jag att vi
hamnde i, jaja what ever. kommer aldrig sätta min fot där igen
iallafall. när vi kom till kumla igen, så gick jag & malin hem
till emelie på en kaffe, malin åkte efter en stund. och jag la mig
i emelie´s säng & kollade på tv, var skit trött. e trodde jag skulle
somna hela tiden, och försökte smygfota mig. men icke sa nicke,
jag sov minsan inte, men det var nära några gånger. haha!
yey, jag orkar inte skriva någe mer om min dag,
blir sängen tidigt idag med förtusan. tjee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0