I heard that you were trouble

idag har jag fikat med e & m, mys! har ju inte träffat e på skit länge.
och inte m heller. m kom ju hem i helgen ifrån thailand. :)
fick ett par jätte söta chanel örhängen, tack baby. <3
och igår var jag och mammi på marieberg och shoppade,
hittade en skit fin klänning.
omg ja, jag angelicah köpte mig en klänning.
kors i taket, men tänkte att jag ska bli lite mer flickig av mig. :)
sen hämtade jag ut mina typ skinn leggins också, :) nice varom.
tjeee



en bild på håret också, ser dock
väldigt lila ut på bilden. men det är
rött, :D

Kommentarer
Postat av: Denise

Färgen blev grymt snygg! Funderar själv på att bli lite rödhårig :)

2009-11-08 @ 20:40:38
URL: http://denisebuusch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0