la la la

var en riktigt hektiskt dag,
inte en lung stund.
börjde klockan tio imorse
och hade prov i svenska.
gick väl inte som jag tänkt mig.
alla andra slutade efter den lektionen.
men jag, emelie, gurre och albin åkte
till öret med våran lärare för att
sätta på affischer på högstadieskolor.
vilket inte gick så bra, för ingen av oss
hittade till dom. haha. så vi satte upp
dom runt om på stan. tror jag och emelie
fick upp en på bästa plasten,
skyltfönstret inne på carlings, :)
hon som jobbade älskade promoe
så det var självklart att vi fick sätta
upp en där. :) guuuld. sen gick vi
och tog en snabb fika. iallafall
kom hem vid fyra/halvfem, stallde
mig och fixade krubb, sen direkt
efter vi hade käkat, så åkte vi hem
till christer, mickan & oliwer.
åååh, jag vågade hålla i han.
så söt han är, faster´s hjärtegull.
ska dit en sväng i helgen också. :)
jaja, nu ska jag hoppa in i duschen.
tjeee

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Var var det för affischer ni skulle sätta upp?



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Fungerar som gratisbio men det går snabbare att få presentkort.

2009-10-16 @ 10:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0