If I could dance with you the way we used to, and shake my hips to the revolution.

helvetes jävlar vilken utflykt, trodde vi bara skulle
till något museum sen gå upp för kvarntorpstrtappan,
men ickesanicke, vi gick fan flera mil i skogen
(kändes det iallafall som) och sen upp för den där
jävla trappan. fast är stolt över mig själv att jag orkade.
kommer dock ha sjukt mycke träningsvärk i bena imorgon.
och jävligt kul att lärarna åkte bil hem och lämnade hela klassen
i något jävla luffar område och sa att bussen gick därifrån,
det kom ingen jävla buss! satt och väntade i en timme.
ringde och skällde på länstrafiken, men dem sa bara att vi ljög, ;o
vafan är det för någon stil, vi kom fan dit 20minuter innan bussen
skulle gå. men som tur var fixade Albin skjuts. men fortfarande vad är det
för jävla stil av weidermans att säga att det redan har gått en buss och
att vi ljuger. om det hade varit en vuxen som ringt och skällt så hade
dem inte ens sagt något och skickat en buss, men nu när det var 14stycken
ungdomar som ringde, nä då jävlar så ljuger vi. AS!
jaja, ska inte hänga upp mig på det mer.
ska hoppa in i duschen nu sen åka hem till min babe.
bye fucktards!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0