jävla rubrik jävel!

såjävla stressad, om 10min åker jag till marieberg för att leta presenter
och klockan 5 ska jag vara hos min bror som fyller år.
vet fan inte hur jag ska hinna. måste lägga fram kläder tills imorgon så jag
bara kan hoppa in dem efter jag jobbat imorgon, ska till carro som fyller år.
fan hur ska jag hinna allt, jag tror jag lägger mig ner och dör istället, orkar
verkligen inte! ska väl försöka lugna ner mig lite ikväll och tänkta positivt.

förövrigt så gick det åt helvete på avslutningen, för vissa är efterblivna.
men det är sånt man får ta. publiken lyssnade nog inte så mycket på vad
vi sjöng utan tittade mest på vad vi hade klätt ut oss till.
nej nu måste jag dra.
bye fucktards!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0