2009

Mina svar på 30 frågor om 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- yes, var på rättegång för första & sista gången i mitt liv.


2. Höll du några av dina nyårslöften?
- tror faktiskt inte att jag hade några.


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- ja, :D


4. Dog någon som stod dig nära?
- nej.


5. Vilka länder besökte du?
- inga.


6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
- ja.


7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
- jani, det finns så sjukt många.


8. Vad var din största framgång 2009?
- började gymnasiet dock två år försent. men har klarat mig en termin
och det är nog min största framgång.  


9. Största misstaget?
- att jag inte flytta till blekinge, sorry men det är så jag känner.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- nej.


11. Bästa köpet?
- ingenaning. :/


12. Vad spenderade du mest pengar på?
- kläder tror jag.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- gud ja!


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
- right round - flo rida


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- ledsnare.


16. Vad önskar du att du gjort mer?
- inget vad jag kommer på nu.


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
-


18. Hur tillbringade du julen?
- hemma, med mamma,pappa, conny, frida, mickan, christer, oliwer & farfar. :)


19. Blev du kär i år?
- ja.


20. Favoritprogram på TV?
-


21. Bästa boken du läste i år?
- 14år till salu.


22. Största musikaliska upptäckten?
- masssssssssssa.


24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
- körkoret, dock har jag inte ens börjat med det än. fy på mig.


25. Något du önskade dig men inte fick?
-


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
- käka tårta.


27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- självklart.


28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
- ööh, ingenaning .:/


29. Vem saknade du?
-


30. De bästa nya människorna du träffade?
- träffade många nya bästa människor. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0