my heart go boom boom

ojoj, helt trött idag. gick upp typ 14.00 inte okej.
sitter just nu i köket och kollar på tv. ;o
man kanske skulle gå och köra sin
radiostyrda anka i poolen? :)
kanske skulle äta frukost?
eller nej, mamma håller på med maten.
så det går inte. får bli middag till frukost.


just det, nyår har det vart också.
mitt var faktiskt helt okej,
började kvällen med sällskapsspel
hemma hos curtie, :)
jag och c kom iallafall tvåa.
sen drog vi vidare hem till
mickan & regina, var också helt okej.
dock missade vi tolvslaget på torget så
fick korka upp flarran på vägen.
skulle gå till g-spot, kom inte in.
c var för full, konstigt? nej, bruden
kunde ju inte stå på bena, nej nu
var jag elak.
träffade jens och kim. vi började vandra
slutade med ett slam dunk jordan och
två grabbar fulla med snö.
kollade på nån världs dålig film/dokumentär.
paper heart tror jag filmen hette.


och sen så vill jag att skins ska börja igen. riktigt sugen på lite nya
avsnitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0