And if you want me to be real deep, I'll hook you up with some poetry

FYFAN vad jag är duktig. Har varit ute på en promenad och sen har jag städat och grejat. Och just nu sitter jag och avnjuter en kopp nybryggt kaffe och lyssnar på älskade Hoffmaestro. Solen har ju tittat fram också, så blir att lägga sig på altanen och steka fläsket, tog en dusch förut och det känns verkligen inte att jag duschat, luktar lika mycket svett som innan jag duschade, whatever ingen som ska lukta på mig iallafall så. Ikväll blir det en lung kväll för mig själv. jahoppsan nurå ska jag lägga mig på altanen. peace!


Tja mongo med förstora framtänder!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jävla snyggo!

2010-08-01 @ 20:34:03
URL: http://lifeofrebeccac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0