There's A Lot Of Things To Do Before You Die

halojsan idioter!
sitter här i min lilla ensamhet och lyssnar
på Hole, mmmmmmmmh Cortney Love.
Känner mig naken, rädd och exposed,
för min man råkade ta min mobil istället för
hans när han skulle bege sig till jobbet imorse.
förstår inte hur man kan bli så beroende av
en sån tekniskpryl. jag vet ju ändå vilka som brukar
skicka sms och ringa mig. Men ändå, det är väl
som en trygghet att veta att den alltid finns där
i väskan eller i fickan, OM man skulle få ett
sms eller samtal. jaja, jag är iallafall dundrans
hyngrig nu. Men vet inte när D kommer hem,
så får vänta ett tag till.

Förövrigt så slingade jag håret i måndags,
blev hyffasat bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0