kväll


pic: weheartit.com

har nyss tagit en lång dusch, super skönt. har också sprutat lite bus, hoppas jag inte ser ut som en fläckig apelsin imorgon. :) kommer bli en hård men minnesvärd helg, imorgon blir det 18års fest för becca och på lördag blir det avskedsfest för gurkan som flyttar till usa. känns som jag inte kommer må så jäkla bra på söndag, hehe.
imorgon är jag "ledig" ifrån skolan, har bara en lektion på morgonen, slutar halv 10. och då tycker jag att det är sjukt ovärt att ens åka till skolan, iallafall när det inte går några bussar hem till mig. vill ju inte precis sitta i skolan ensam och vänta till klockan ett.  ska kolla på halv åtta hos mig nu. bye fukctards!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också skrivit om halv åtta hos mig på min blogg. Jag tycker det börjar bli lite överdrivet, tycker inte du det?

2011-01-15 @ 20:41:30
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0