måndag

herrejösses vad jag är dålig på att skriva, tre dagar sen. jag ber så mycket om ursäkt! helgen har varit kanon bra. fredagen var dunder bra med bra klasskamrater. och lördagen blev så sjukt jävla dunder bra, hoppas det blir en sådan kväll snart igen. fast jag ska vara nykter ett bra tag nu, har blivit jäkligt mycket den senaste tiden. måste spara pengar, så jag har en massa att spendera i sommar. :) så jag ska försöka att vara nykter till mars, fast gå på fest och krogen kan man ju göra nykter. yey yey yey! ska ta och träna lite snart, sen blir det nog en lung kväll framför tvn och lite plugg. bye fucktards!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det verkar som en bra helg. =)

2011-01-17 @ 19:03:14
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0