lördagsmys


sitter och kolla på film med mamma efter en "hård" arbetsdag, ;)
blir en heldag imorgon också, gött med massa money. håller även på
att leta lägenhet som en tok, har typ hittat en är 90procent att jag och min pojke
får den. dock är det är väldigt liten tvåa, men det duger sålänge. finns ju inte så många
lägenheter i kumla ledig till, eller jo men alla ligger åt helvete eller är allt tok för dyra.
så jag håller tummarna att vi får den.

längtar döds mycket till nästa vecka för då kommer mitt löshår, nice nice nice.
orkar inte ha kort hår längre, går ju fan inte att göra något med det längre.
slänger upp en bild på resultatet nån dag. bye fucktards!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0