ring ring bananaphone.

ah typ tje.
det var ett tag sen vet jag vet.
men men, den som väntar på
nått gott väntar aldrig förlänge.

somsagt var jag på new moon i fredags,
sjuuuuukt bra, så jag tror jag dog lite där inne på
bion. jag rekomenderar att ni ska springa och
se dem så fort som möjligt. run run run run bitches!
sen har jag vart med homofilip ofc. i fredags blev det
mys med hämtkäk ifrån saigon & paranormal activity ( stavning? ) 
den sög megahästkuk. visst jag blev väl lite rädd sisådär vissa
tillfällen. men fuck it, sjukt jävla dålig film iallafall.
nu ska  jag plugga lite till matteprovet. tje.   


btw, så har jag fortfarande mardrömmar om den där blicken
den där regniga maj dagen.
och jag tänker på det varjedag minst 3279347348 gånger.
och nu har det bara blivit ännu värre. syg.  

Kommentarer
Postat av: Fille

Du höll ju på att skita ner dig, så rädd :P Men filmen var kass... !

2009-11-27 @ 14:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0