är i farten igen

fan, om man ska ha barn ska man fan kunna ta hand om det.
försörja det osv. men du kan ju inte det? varför då ens skaffa barn?
hoppa av skolan och sen inte försöka fixa jobb utan bara leva på sina föräldrar när
du inte ens bor hemma längre. om man flyttar hemifrån ska man inte kunna
försörja sig själv då? det är väl hela meningen med att flytta hemifrån.
trodde jag iallafall, men så kanske det inte är?
komma och begära pengar och dittan och dattan. självklart ställer
väl dom upp på dig. men fan, åh jag är tusan så arg just nu...
man skaffar sig inte barn om man inte kan ta hand om sig själv
först och främst. skaffa dig ett jobb? att va gravid är fan ingen
sjukdom! och inget jävla hinder för att inte jobba.
säga upp bekantskapen med familjen för att du inte får
pengar, vem fan gör så? gå till soc om du inte har pengar
förfan. dina föräldrar kan inte försörja dig hela livet.
förstår dom till hundra att dom inte vill hjälpa dig
när du beteer dig som ett svin mot dom och tror
att du bara ska få och få och få. jag skulle
bara vilja bitchslapa in lite vett i huvudet på dig.
visst det är inte lätt att göra en abort, men fan
skyddar man sig inte då? elr du kanske hade planerat
att bli med barn? nej jag orkar inte bry mig om dig,
för du är bara ett barn själv och jag anser att du
inte kan ta hand om ett barn för att du inte ens kan ta
hand om dig själv. visst jag känner dig inte längre,
men du tillhör fortfarande familjen.

nej nu orkar jag inte skriva om dig längre.
tycker bara synd om dig att du beteer dig såhär.
tänkt lite innan du säger och gör saker och ting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0