döds hyngrig !

nyss hemkommen ifrån en eftermiddag med grabbarna, ;o haha.
vart först på mariberg med bobbo, jens & hannes.
sen drog vi vidare till skejtlokalen. jag vågade inte skejta, ;( fail.
men det var så många folk där, tänk om jag skulle ramla och ba skämma ut mig totalt.
får bli en annan dag när det inte är så mycket folk där. =)
och just det, alla jävla kidsen som var där typ skit små var dom lovar.
dom var typ hundra gånger bättre än vad jag är. ;( jag blir fan ledsen, men en dag en vacker dag
ska jag slå er alla, jag ska öva och öva och öva!!!!!!!!!!!!!!!!
är iallafall döds hyngrig nu, inte ätit sen typ tolv. tyckte jag var skiiiiit duktig när dom andra käka
på max förut, för jag åt inte nått. men nu när jag kommer hem då orkar jag inte laga mat
så det får bli en panpizza, ännu mer fail. jaja, thats life.
naj, lite scrubs & panpizza rå. tje va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0