glider in med flätor & pannband

helgen har vart så jävla grym.
i fredags jobbade jag ju på jn discot.
fullt med små kids överallt. men det var ju
för deras skull dom fixade det. 
mofeta & jerre var awesome live,
såg verkligen fram imot att se dom.
promoe var också grym självklart.
och igår blev det krogen, (y)
så idag mår man som en överkörd
bajskorv. jag vet, får skylla mig själv!

OCH PRICKEN ÖVER Iet, SÅ HAR JAG EN SVETTIG T-SHIRT
SOM MOFETA HAFT PÅ SIG. ;O HUR GULD ÄR INTE DET?
haha, saken var såhär att jag skulle köpa en tröja med
deras tryck på. och L var slut, och han hade på sig en L.
så då fick jag köpa hans, =) DEN SKA ALDRIG TVÄTTAS!





självklart glömmer jag min trasiga kamera, så det fick bli att
ta kort med mobilen, syyyyyg.
btw hon i rött till höger kan ha världens bästa röst punkt slut.

måste länka mofeta&jerre´s blogg, den är awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0