vals för satan

vad finns det att skriva?
blogglusten är inte på topp just nu, ;/
helgen har vart nice, i fredags så var jag ute
och käkade med mamma&pappa. döds gott vare!
lördagen bestod av jobb & sen film med gayfillepille.
söndagen låg jag på soffan som en luffare hela dagen
tills mickan, christer & oliwer kom & käkade tårta
& sa gratis på farsdag.  ja det var väl allt typ.

idag pallrade jag mig till skolan, försov mig
så jag fick stressa skit mycket på med mysbrallorna
och åka till skolan så jag inte skulle komma försent.
sen har jag försökt fått igång internet som har fuckad
hela helgen, och nu äntligen fick jag igång det.
förövrigt så börjar jag klockan 10 imorgon, nice!
ska alldeles snart hoppa in i duschen också,
kanske smeta brunt utan sol också. är så fruktansvärst
blek kände jag idag, när malin klagade på att hon är blek
efter vart två veckor i thailand, jävla as! haha :)
jaja, tjeeee pissmyror.


världens sötaste oliwer

Kommentarer
Postat av: Denise

Tack för tipset! Vart kan jag köpa den? :)

2009-11-09 @ 22:44:50
URL: http://denisebuusch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0