You stepped your heelS in broken glass

attans har försovit mig idag, fyfy.
så jag blir hemma ifrån skolan idag.
skulle göra dunder frukost, hade inte
något gott hemma. så fick bli rostade
mackor med marmelad och en kopp
cappuccino. funkar det med.

ikväll åker jag hem till mickan och
firar henne, hela tjugo år blir hon.
HURRA HURRA HURRA HURRA.
ska trycka i mig så sjukt mycket med
smörgåstårta hade jag tänkt. mumma, :D

ja men annars då angelicah? jo men
det är dunder bra. spenderade min kväll
med Daniel igår. och i förrgår blev det
hockey hos Kim med Daniel, och sen kom
Sofie också. yeyyey, tje.


Kommentarer
Postat av: Sandra Is The Shit!

Testade en ny från Yves Rocher, Bronze Nature SpryaTan! Skitbra och torkar snabbt, men nja man kan bli lite fläckig på händerna om man inte smörjer fort eftersom det torkar så snabbt, haha fast Emelie har råkat bli lite fläckig ;) <3

2010-04-26 @ 12:38:05
URL: http://ensandran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0