Poppin bottles in the ice, like a blizzard

huvudvärken har hitta hit och den är inte att leka med.
hade iallafall jätte roligt igår, firade carro som jag kanske
har skrivit i något annat inlägg, kommer inte ihåg.
limousinen kom och hämtade oss hos carro halv 5,
då blev det cadillac bar med mat & alkohol.
sen åkte vi till kumla och hem till peter, sen vidare
till klubben & efterfest hos gurkan. men ja det var väl
hela min kväll, hade iallafall dunder roligt! bilder kommer väl upp
någon gång under veckan skulle jag tro. 

Idag ska jag tydligen gå på någon julmarkanad, vet inte
var eller när. fick höra det i natt av min pojkvän. hehe
nu ska jag äta frulle.
bye fucktards!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0