köpte p-rullar för hela klasskassan

bara tre dagar kvar sen så äre sportlov.
ah längtar efter att sova till två på dagarna.
jag har så grymt tråkigt just nu.
har inte ett dugg att skriva.
igår vare måndag - fick alla hjärtans
dag prestent av mamma, en nalle
med hjärtan på sen stod det nått
gulligt på den. dock tycker jag inte
ens om den dagen och tycker den
borde tas bort. själv firade jag den
med philip och zebbe och filmen
fight club -
The first rule of Fight Club is: you do not talk about Fight Club!
yeah yeah! nu ska jag typ ta mig en kopp tea
och sen glo klart på TMNT, som jag började
kolla på igår kväll, men jag slocknade
som ett litet barn efter kalas. tje idioter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0