hey, shut the fuck up boy

har en flottig unge liggandes brevid mig i sängen,
som ni förstår är jag alltså hemma hos carro fortfrande.
vi kollar på fängelse pojkar som hugger varandra i brösten.
c tycker det är svin skoj. hon är ett retard, men som att ni
inte visste det. hon vill dejta en av dom i tvrutan, skicka
kärleks brev till dom ska hon också göra. (y)
jag klippte till na förut, blev riktigt bra.
fast jag är ju helt awesome som frisör så.

ett stort plus idag är att jag har fått träffa
min lilla lollekorvunge idag, han ligger
och sover nu, så måste vara tysta när
vi går upp och röker. men det gör inget
jag är ju som sagt en ninja. nej nu ska
vi kolla klart på fängelse pojkar, tje.


bävermuttan på huvudet, varmt om örona iallafall.

Kommentarer
Postat av: cärrow

ja torsdagskryssning vare va? ja,själv tappa jag minnet och kommer faktiskt inte ihåg, och tur är väl de.. men knuffen du gjorde när jag stod där när du lyfte upp mina armar och vi körde titanic,den känslan lever inom migg än idag. never forget it!

ah, jag tog mig upp, fick lyft av en räkbåt.

2010-01-07 @ 15:25:32
URL: http://caaarolojn.blogg.se/
Postat av: F

Supersweet med bävermutta :' )

2010-01-12 @ 15:38:40
URL: http://chacundetespas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0