pösmunk

dagen har vart sjukt chill, har inte gjort ett
dugg i skolan. bara degat runt och haft allmänt
damp. slutade tjugo i ett, men fick vänta i skolan
tills klockan två för då kom min buss.
hem, sen åkte jag och mammsen
till kumla för att hämta ut ett paket ifrån hm
som vi/jag beställt. hem igen, käka/fix osv.
och nu sitter jag här och väntar på att mitt
homo ska komma och hämta mig. skulle ha
tagit bussen men han är sjukt seg och duschar
i flera timmar så han får komma och hämta mig istället.
går ju det också, men är lite konstig av mig och tycker
om att åka buss på vintern, tycker det är
mysigt att sitta där och ha tankarna i
en helt annan värld, och musiken på
hög volym så man inte hör alla andra
som pratar, men thats just me.
nej nu ska jag packa klart så jag
är klar när han kommer.
tje idiotet!

slarvat bort sladden till mobilen, den ligger säkert nånstans
i min röra på rummet men har inte ork att leta fram den.
så jag slänger upp en bild ifrån ett party hos emelie för nån månad sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0