full steam spacemachine

Har varit så sjukt duktig idag! På förmiddagen gick jag & daniel hem till han. 7km inte illa om jag får säga det själv. Men dom kalorierna jag gick bort åt jag snabbt upp igen hemma hos emelie till en film, eclipse. Blev lite smått besviken, inte alls lika bra som dem andra filmerna. Får hoppas att trean är bättre. Just för tillfället ligger jag i sängen och sjunger till Den svenska björnstammen. Nu ska jag kolla på lite south park och pilla navelludd, tjapåre.


hmm, har tänkt på en sak i flera dagar nu. fotot över, mitt hår i nacken har jag en röd hårslinga hängandes där eller har färgen runnit efter jag duschat? jag har fan ingenaning, men jag hoppas att det är en hårslinga. haha,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0