I can be one of those models shoving coke up their noses

Sist jag skrev var det som sagt midsommar, jag hade jätte kul. :) no more to say. Och i lördags kom min bror hem, då blev det massor av käk och kubb. Riktigt trevligt måste jag säga att det var. Sen har jag bara varit med Daniel, tills förut då jag åkte hem ifrån han. Jag och mamma åkte och handlade, sen drog vi varsin pizza. Blir så när ingen av oss orkar laga mat i värmen. :') ja iallafall, nu ligger jag och lyssnar på 3OH!3 nya album, oh my fucking god är det ända jag kan säga om det. Snart ska jag ta mig en kvällsmacka, peanutbutter and jelly time! Kommer bli kanon fet en vacker dag, nom nom nom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0