White trash queen, American dream, Oh what a role model!

åh vet ni vad jag älskar?

folk som klär sig trashigt. =)
finns en hel del folk här i lilla kumla
som klär sig gudumligt bra.
tex tajta stuprörsjeans med
vad man nu kallar det, skejtskor? ni vet sånna där
stora som det ser ut att fötterna ska ramla ut ur?
och till detta en stor tjocktröja, skit snyggt är det.
verkligen älskar det, elr kanske vita jeans " helst ifrån la bom "
på vintern med ett super sexigt linne ifrån 
kumlamarken med öppen rygg, och sen ska
man självklart se lite av bh sticka upp därframme.
helst en svartsådan till vitt linne. (Y)
åh jag vet så många tjejer som klär sig såhär.
kan verkligen inte förstå mig på dom.

och visst man ska klä sig i det man trivs i men va fan?
nånstans måste väl gränsen gå.
nej jesus nu ska jag gå och lägga mig.
herrå fuckface!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha!! vem äre du snackar om? :D

dessa marknadskläderna xD

2010-03-26 @ 14:46:19
Postat av: caaarolojn.blogg.se

sådär! glömde mitt namn ;D

2010-03-26 @ 14:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0