A monkey needs to dance so do you.

har varit dunder sur idag, ;o snäste och var butter i morse mot
daniel, flåt. i skolan har jag nästan bara gnällt och surat.
jag upptäckte nyss att jag var tvungen att äta för
att bli på bättre humör. Har nästan inte ätit något,
elr ja ätit har jag men inte så speciellt bra saker.
så förut när jag kom hem så drog jag i  mig en
panpizza, visst inte bra mat det heller men bättre
än det jag har ätit dem här senaste dagarna.
Och nyss så bakade mamma scones åt mig,
det gjorde verkligen susen. Så nu är jag
världens bästa humör, även att jag har jätte mycket
plugg ikväll. ;p nej nu ska jag slurpra upp mitt tea
och bege mig upp till duschen. herrrrrrå idioter.


en klad angelica påväg till pizzahut i torsdags.

Kommentarer
Postat av: hea

häst

2010-06-20 @ 17:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0