onsdag


Idag och jag varit hos min efterlängtade emelie.
sen hemma hos min efterlängtande frida+barn.
vi var ute och gick i en timma & fyrtio minuter.
gick med barnvagnen hela tiden med båda barnen i,
kan ju säga att det inte var så himla lätt. Men tusan vad
många kalorier jag har bränt idag, (Y)
kommer ha träningsvärk till tusen i morgon.
men fyfan vad det är värt det.
sitter nu och äter lite nyttiga nötter och kollar på
fångarna på fortet. ska väl ta mig en kopp te också.
sedan blir det sängen för min del.
kommer sova som en stock inatt kan jag lova.
bye fucktards!

Kommentarer
Postat av: Emelie*

STOLT ÖVER DIG GAMLINGEN! ;)

Skulle aldrig orkat gå upp med vagnen för den där jävla backen i kumlasjön! :p

Kul var det idag <3

Hör av dig när du är kaffe sugen eller måste låna toaletten! puss på dig 35+ bruden.

2010-09-01 @ 22:32:05
URL: http://emeliesten0ngers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0