kompis det går bra nu

jag är så jävla glad, jag mår så sjukt bra. jag har världens bästa pojkvän, jag har underbara vänner & familj. och inte nog med det så, på min praktik har jag haft sjukt kul och alla är världens snällaste & idag frågade min handledare om jag någon gång hade inventerat och jag sa att det hade jag inte, men hon frågade i alla fall om jag kunde vara med när de ska göra det i början av april. hon sa även att de inte brukar ta in extra jobbare som gör det men jag fick vara med om jag ville för att hon litar så pass mycket på mig, snacka om jag blev glad. har ju redan extra jobb, men aldrig fel med ett till om jag får mer efter inventeringen. cash is king biatch! :D bye fucktards!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0